21 Şubat 2012 Salı

Bath & Body Works Alışverişim

Havalar tekrar soğumadan, hazır kendimi de iyi hissediyorken kendimi dışarı attım. Çok yorulsam da alışverişle bu yorgunluğum biraz daha hafifledi. Peki neler mi aldım? Giysi ve ayakkabı kısmını geçersek, cilt bakımına önem veren biri olaraktan Bath & Body Works mağazasına uğradım. Yanından geçerken kokusu beni cezbetti. Sonuç : Adımlarım beni yavaş yavaş oraya götürdü :)



Aslında bu postu birkaç hafta önce yazmaya başlamıştım. Fakat yoğun günler geçirince ve ürünleri biraz deneyip, yorumlarıyla/ilk izlenimlerimle sizlere sunmak istediğimden biraz aksattım. Bath & Body Works, günlük lüks bir spa deneyimi veya basit gündelik temizlik ihtiyacınızı hemen size sağlıyor.

Kokulu banyo sabunları, el sabunları, parfümler, losyonlar, banyo tuzları, mumlar ve çok daha fazlasına ulaşabilmeniz mümkün. Fiyatları kimine göre tuzlu gelse de zaman zaman yapılan indirimleri takip ederek siz de bu güzel ürünlere sahip olabilirsiniz ;)


Çeşit çeşit - Renk renk

Değişik ürünleri denemeye bayılırım. Ancak almadan önce de biraz tereddüt etmiyor değilim. Çünkü cilt konusunda biraz sıkıntı yaşıyorum. Kendisi kimi zaman yağlı kimi zaman da kuru olmayı tercih edince, almayı düşündüğüm ürünlerde bana seçim zorluğu yaşatıyor. Günü gününe uymuyor maalesef. Fakat yeni bir ürünü de ancak deneme-yanılma metoduyla elverişli olup olmayacağına karar verebilirsin, öyle değil mi? :)

Aldıklarım ;)
Epeydir peeling ve maske diye tuttururken, ikisine de aynı anda kavuşmanın mutluluğunu yaşadım :-P


1- Nar Turunç Süper Yumuşatıcı Yüz Scrub Ürünü : 
Avantajları : Ufak bir miktarıyla tüm yüze uygulayabiliyorum. Uygulama esnasında kokusu kendinizi daha iyi hissetmenizi sağlıyor :) Yüzünüzü çizen ya da cildinize zarar veren bir peeling değil. 
Dezavantajları : İlk kullanımda cildimde kuruluk hissettim. Ancak nemlendirici kullanan biriyseniz bu durumu avantaja çevirebilirsiniz. 
Ne kadar? : 19 TL - İndirimli fiyatı: 9 TL -


2- Elma Çiçeği ve Turunç Süper Yumuşatıcı Yüz Scrub Ürünü : 
Avantajları : Elmanın yararlarını bilmeyeniniz yoktur sanıyorum. Hatırlamakta güçlük çekenlere ufak bir özet :  Enerji verir. Organizmaya çeşitli mineral ve vitaminler yükler. C vitamini deposudur. Detaylı bilgi için buyrun : Elma elma, söyle bana! :) 
Cildi yumuşatan, pürüzsüz yapan güzel bir ürün. 
Dezavantajları : Yukarıdakiyle aynı
Ne kadar? : 19 TL - İndirimli fiyatı: 9 TL -



3- Şeftali Turunç Tazeleyici ve Kusursuz Yüz Maskesi :
Avantajları : Yüzümü iyice makyajdan, kirden arındırdıktan sonra kuru cildime uyguluyorum. 10 dakika kadar yüzümde dans ediyor ve sonuç mükemmel yumuşaklıkta bir cilt! Aynı zamanda pembe yanaklara da sahip olmanızı sağlıyor. Bu ürünü tekrar kullanma ihtimalim var yani ;)
Dezavantajları : Yukarıdakiyle aynı
Ne kadar? : 19 TL - İndirimli fiyatı: 9 TL -

8 yorum:

Piril Maria dedi ki...

Followed. I'm Turk too! And maybe you'll visit me.

thebookness.com

Duygu Senyurek dedi ki...

hayırlı olsun canım
blogunu yeni keşfettim
üyenim
ben de beklerim bloguma
sevgiler
çekilşimde var=)
http://www.duygusenyurek.com/2012/03/ilk-hediyem-giveaway.html

Lolit@ dedi ki...

@ The Bookness : Thanks :)

@ Duygu Senyurek : Teşekkür ederim cnmm :) Hemen siteni ziyaret edeceğim ;)

Mia Wallace dedi ki...

hepsini istiyorum! :)

deeptone dedi ki...

dönersen ödülün var bende.
:)

BÜTÜ dedi ki...

mis gibi kokuyordur şimdi onlar mmmm :)
güle güle kullan :)

http://butunundunyasi.blogspot.com/

Zeynep Şeker dedi ki...

Ben buranın vücut spreylerine bayılıyorum. Parfüm olarak kullanabiliyorsun. Hem sadece 29 TL hem de bana tam 5 ay dayandı :) Ciddiyim...

Lolit@ dedi ki...

@ Mia Wallace : Ahaha bende bende! :)

@deeptone: Aaaa ne ödülüü? :))

@ BÜTÜ: Teşekkür ederim tatlımm :)

@Zeynep Şeker: Hiç kullanamdım. Bir sonraki uğrayışımda göz atacağım hemen ;) 5 ay dayanması da ayrı bir güzel...