14 Mayıs 2013 Salı

Bugünlerde Ben..

Merhaba Blog Dünyası..

"Aldım elime kalemi yazmaya başladım." derdik eskiden, şimdilerde "Aldım elime klavyemi yazmaya başladım." diye modernize edilmiş bir şekilde açılış konuşmamı yapsam daha uygun olur :) 

Bildiğiniz gibi kitap okumayı (Bknz. Okuduğum kitaplar) ve onların içlerinde anlatılan değişik, farklı hikayelere yolculuk yapmayı çok seviyorum. Benim bu düşüncemi ve duygularımı eminim en iyi kitapsever diğer arkadaşlarım daha kolay anlayacaklardır. Bir kere o büyülü dünyanın tadına doğru bir kitapla başlangıç yapmışsanız, gerisi ilerleyen yıllarda da sizi takip etmeye devam ediyor.

Gönlüm şuraya iş-güçle meşgul demek isterdi ama bu isteğimi henüz gerçekleştiremedim. Doğru yerde ve doğru zamanda iş fırsatının kapımı çalmasını bekliyorum. Bu zorlu ve sıkıntılı dönemin de bir an evvel son bulmasını canı gönülden diliyorum. Evde olduğum zamanlarda ne yapsam ne yapsam diye dolanıp durmaktan bunalmaya başladım. Bütün yapılacak listesini tamamlayınca sıkılma süreci başlıyor bende ve bir süre sonra patlamaya ve ruhsal olarak da gerilmeye başlıyor insan. (Boş duramıyorum :)) Neyse ki son zamanlarda kaybetmiş olduğum kitap okuma sevgim yeniden kapımı çaldı galiba. Aman nazar değmesin diyelim! :) Okumaya başladığım kitap "Erkekler Mağara Adamından.." Elime geçti ve okumaya başladım. 160 sayfalık olması ise uzun bir aradan sonra iyi karar oldu. Kadın-Erkek ilişkilerinin kökenleri ve kurallarından bahsediyor. Henüz bitiremedim. Yazar bahsettiğine göre bu kitabı kendi hemcinsleri için yazmış ama biz bayanların da okumasında bir sakınca görmüyormuş. Bazı anlatılanlar doğru olsa da bazıları konusunda bu kadar emin olamayacağım. Kitabı yarım bırakma gibi huyum olmadığından bir şekilde okumaya devam ediyorum. (Böyle söylediğime bakmayın siz, hoşunuza gidebilecek yanları da söz konusu) Kimi zaman kızarak kimi zaman anlatılanlara gülerek okumaya devam ediyorum. Bakalım neler neler olacak daha :)

Ondan sonraki kitap okuma rotam Leyla'nın Evi ve Leyleklerin Uçuşu ile devam edecek. Bu kitabı bir an önce bitirip yeni kitaplarda hayat bulmak istiyorum :)

Sizce öncelikle hangi kitaptan başlamalıyım? Değerli görüşlerinizi bekliyor olacağım!

Sevgilerimle...

5 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

ay canım lolita seni nasıl özlemişim be.. uzaklaşma buralardan. leylanın evi'ni oku bence.

Adsız dedi ki...

I am гeally imρressed ωith уour
writing talents and also ωith thе lауout foг your weblog.
Is this a paiԁ tоρic or diԁ you customіze it
yourself? Anуωay keep up the nice high quality writing,
it is rarе to ѕee a nice weblog
lіke this оne noωadayѕ..

Fеel free tо vіѕіt my site .
.. houston Realtor virtual Assistant

deeptone dedi ki...

miribaaaa.
:)

Mia Wallace dedi ki...

lolitaa!

deeptone dedi ki...

nabeeeer beee iyi misiin :)