9 Eylül 2011 Cuma

MİM #5 - Blogger'da Ne Eksik?

Geçen gün aklıma çok güzel bir konu gelmişti yazmak için. Ancak o sırada elimde kağıt-kalem ya da telefon olmadığından not edemedim ve şuanda da o konuyla ilgili hiçbir şey hatırlayamıyorum. Ne güzel değil mi?

Yazacak olduğum çok güzel iki Mim'im var. Ben de o mim'leri daha fazla bekletmek istemiyorum ve hemen ilkini yazıyorum. ( Bahaneyle yazacak bir konu ortaya çıkmış oluyor, eheh )

Şeker Mia'cım beni mimlemiş :)

Bu mim'in amacı :

Blogger'da ihtiyaç duyduğunuz, olmayan ya da farklı olmasını istediğiniz özellikleri belirtmek. Ne kadar birlik ve beraberlik içerisinde olduğumuzu birbirimize de gösterebilmekmiş...

Bu yapılan eleştireler ne kadar yerini bulur bilmiyorum, ancak bu mim çok iyi bir başlangıç olmuş. Blogger gerçekten de dört dörtlük diyebileceğimiz bir site değil ne yazık ki. ( Bizlere sunulan olanaklar açısından ) Daha iyi bir site haline getirilebilir mi? Elbette!

Mim Kuralı: Elinizden geldiğince çok mimleme yapınız ki Google'a sesimizi duyurabilelim. Yani en az 5 kişiyi mimleyebiliyorsunuz.


Gelelim benim sıkıntıma... Blogger'ı kullanmaya başladığım günden itibaren ilk ve hemen hemen tek problemim " Yazı Tipi ve Rengi " oldu. Şimdi efendim durum şöyle :
Ben bilgisayar başına oturur oturmaz blog sayfamı açıp, hadi bir yazı yazayım şuraya diye geçmiyorum karşısına. Yani açtığım anda konu bulup yazmaya başlamıyorum. Bazen öyle bir durum oluyor ki, birden zihnimde bir aydınlanma oluyor ahh şu konuyu hemen yazmalıyım diyorum. Word dosyasını açıyorum ve oraya yazmaya başlıyorum. Fakat gelin görün ki Word yazımı buraya kopyala-yapıştır yaptığım zaman tüm yazı tipi ve rengi blogumdakinden tamamen farklı oluyor. İlk zamanlar bu iki sorunu bir arada yaşıyordum. Ancak yazı rengini hiç ama hiç çözemedim!  İlla yazıyı yeni kayıt bölümüne yazmam gerekiyor. Bazen öyle ki, bundan dolayı yazmaktan vazgeçtiğim bile oluyor! Çünkü teker teker o uzun yazıyı tekrar yazmaya çabalıyorum. Bu da insana bıkkınlık veriyor...

Bir diğer sorun ise, Yazılar Arasındaki Boşlukları Blogun Kendisinin Belirlemesi...
Yazımı yazarken aralarındaki boşlukları "Yeni Kayıt" bölümü altında yazarken her şey tıkırında...Fakat o yazıyı yayınladıktan sonra her şey apayrı! Ben o yazının arasında o kadar boşluk bırakmamıştım ki filan diyorsunuz. Herhalde gözümden kaçtı diyip, tekrar düzenlemeye başlıyorsunuz. Sonuç = Sıfır !

Bir deee... O kadar çok şikayet ettim ki, söylemeye çekiniyorum artık :) Resimleri Ekleme ...
Yazımı yazmışım, tam istediğim gibi olduğuna inanmışım.. Tam resim eklemek istiyorum bir de ne göreyim, kocaman bir Hata veriyor!  (X) tuşuna basıyorum ve tekrar deniyorum. Yine Hata!
Tekrar...Tekrar...Tekra...Tekr...Tek...Te...T...
O kadar denemeden sonra pes ettiriyor tabi ve ertesi güne yazım kalıyor. Ben ne anladım şimdi. Hevesim kursağımda kalıyor!

Yani işte durum bundan ibaret Sevgili Blogumm, canımmm :) Tüm bunlardan ruhunu arındırırsan seni daha bir seveceğim. Sesimi, daha doğrusu sesimizi duyman dileğiyle!

Mimlediklerim :
DeepTone , Aslı , Missbone , * b3n(gü)nlük * , .. Đëjάώυ ..  , Coco-Jelly , Ennstyle , Modafobik

2 yorum:

AyçA dedi ki...

Bu güzel mim için çok teşekkür ediriyorum:) gerçekten güzel bir konu yazılıcak okadar çok şey var ki dediğin gibi vakit lazım:))

Çok öptüm bitanem seni:))

http://ennstyle.blogspot.com/

Lolit@ dedi ki...

@ Ayça : Rica ederim tatlım ne demek. Dediğin gibi aslında yazılacak çok şey var. Benimde aklıma gelen bunlar oldu ve hemen yazmak istedim.

Uygun olduğun bir zamanında değerlendirmeye alırsın cnm. Ben de seni çok öpüyorum :)