9 Temmuz 2011 Cumartesi

Benim de MİM'im Varrr...Ben de İnsanımm... :)

Holeeyyy holeeyyyy HOLEYYY diyorum. Erdi Karadeniz tarafından mimlendim ! Kendilerine teşekkürlerimi iletiyorum buradan :) İlk mim'imi de kapmış oldum. Devamını da bekleriz tabii :)
  
Bakalım mim'imiz neymiş : " Evinizde yangın çıksa ve tek bir eşya kurtarmak zorunda kalsanız neyi kurtarırsınız?"

Yangın varrr... Yangın var... Ben yanıyorum, yetişin a dostlar tutuşuyorum {Ay ay ayy} =D Biliyorum, şimdi sırası mı diyeceksiniz ama ne yapayım elimde değil. Yangın kelimesini okuyunca direkt aklıma gelen bu şarkı oldu. Neyse şarkımızı bir kenara bırakalım da sorumuza geri dönelim.



Öncelikle, hiç kimsenin başına böyle bir olayın gelmemesini temenni ediyorum!  O sırada ne yaparım inanın bilemiyorum. Herhalde çantamı kaparım hemen. Bulunduğum ortama hızlıca göz atarım, yanıma alabileceğim başka bir şey var mı diye. Sonrasında da kendimi dışarı atarım. Zaten çantamda gerekli olabilecek cüzdan, cep telefonu vs. mevcut olacaktır.




12 yorum:

Erdi Karadeniz dedi ki...

Heheh hayret bilgisayarına sarılmayan bir kaç kişiden birisin :D

Senorita dedi ki...

Çünkü taşınabilecek boyutta değil kendileri =D Diğerine de ulaşabilmem/taşıyabilmem zor olur diye almazdım :)Olay sonrası bendeki etkilerini saymıyorum tabii =D

Erdi Karadeniz dedi ki...

:))

Mia Wallace dedi ki...

ayy aynen ben de bilgisayarına sarılmadın dicektim yiymiş bence çanta çok mantıklı :)

Modafobik dedi ki...

O halde ne diyoruz? İlk mim hayırlı olsun, nice nice mimlereee ! :))

tubitos dedi ki...

başlık çok güzel olmuş =)

Senorita dedi ki...

@ Mia Wallace : Hahah..Ancak acısını sonra yavaş yavaş damarlarımda hissetmeye başlayabilirim ;-P

Senorita dedi ki...

@ Modafobik : Çok teşekkür ederimmm..Çok mutlu oldum! :))

Senorita dedi ki...

@ tubitos : Teşekkür ederim Tubiş ;)

Bir İnce Ses dedi ki...

Yangın sırasında kadınlar daha karlı oluyo ya.. Çantayı alıp çıkıyolar direk.. Zaten o çantanın içinde bi ben yokum :)

Senorita dedi ki...

@ Bir İnce Ses : Ahahaha, doğru söylüyorsun ;-P Üzülme ama ya, çantamda küçük bir yer kalırsa eğer seni oraya transfer edelim, ne dersin? :-D

Erdi Karadeniz dedi ki...

@Bir İnce Ses: Çok doğru bi tespit :D :D cidden benden kalan herşey var o çanta da :D