27 Ekim 2011 Perşembe

The Secret - Sır #7

Hazır derslerim muhteşem yoğunluğuna ulaşmamışken bu fırsatımı değerlendirmek istedim ve okul kütüphanesinin yolunu tuttum. Geçen dönemlerde de sürekli karşıma çıkan ve her defasında elime alıp baktığım ama nedense bir türlü alıp okuyamadığım bir kitap. Neden mi bahsediyorum? The Secret, yani Sır...

Okuduğum güzel mi güzel kitaplardan bir tanesi oldu kendisi... "Düşünce gücümüz"le neleri başarabildiğimiz ve tüm bunları nasıl gerçekleştirdiğimiz, değişik kişilerin görüşleriyle harmanlanıp bizlere sunulmuş. Çok fazla açıklamaya gerek duymuyorum...Buyrun, sizi daha fazla bekletmeden kitapta yer alan bazı cümlelerin yanına alayım :


Kitabın Adı : The Secret
Yazarı : Rhonda Byrne
Türkçeye Çeviren : Can Üstünuçar
Editör : Pantha Nirvano
Sayfa Sayısı : 198


1- Hayatınıza giren her şeyi, kendinize çeken siz kendinizsiniz...Bunu, zihninizde tuttuğunuz imgelerin erdemiyle,düşüncelerinizle yapıyor;zihninizden geçirdiklerinizi kendinize çekiyorsunuz.
2- Evrenin kusursuz düzeni,yasamınızın her anı,yaşadığınız her deneyim bu yasaya gore belirleniyor. Kim olursanız olun,nerede yasarsanız yasayın;tum yasantınız cekim yasası tarafından sekillendirilirken,bu herseye muktedir yasa,düşünceleriniz aracılığıyla isliyor. Çekim yasasını harekete geciren ise siz kendinizsiniz ve bunu düşüncelerinizi kullanarak yaparsınız.
3- Dilediğinizi kafanızın icinde sekilendirip, baskın düşünceniz haline getirdiğiniz taktirde onu mutlaka hayata geçirirsiniz.
4-Çekim yasası "benzer benzeri ceker" derken, sahip olduğunuz düşüncelerin,benzerlerini de kendinize çektiğinizi ifade eder.
5- İnsanların istediklerini elde edememelerinin tek sebebi,olmasını istedikleri şeyler yerine,olmasını istemedikleri şeyler uzerine düşünüyor olmalarıdır.
6- Olumsuz cümleler kurduğunuzda çekim yasası bunları şöyle kaydeder: 
a- "Sacımın kotu kesilmesini istemiyorum." / "Sacımın kotu kesilmesini istiyorum."
b-"Ertelenmek istemiyorum." / 'Ertelenmek istiyorum.'
c-O insanın bana kaba davranmasını istemiyorum. / " Onun ve başkalarının bana kaba davranmasını istiyorum."
7- Çekim kuvvetleri uykuya dalmadan önce düşündüklerimiz uzerinde çalışmaya devam ederler.Uyumadan önce iyi şeyler düşünmeye çalışın!
8- Bilmeniz gereken: Olumlu bir dusuncenin,olumsuz bir düşünceden yüz kat daha güçlü olduğunun ispatlandıgıdır.
9- Sizin ısrarla düşünerek çağırmadığınız hiçbir şey yaşamınıza giremez.
10- Gün boyu endişelenip kaygılandığınızda,bu duyguları artırarak hayatınıza cekersiniz.
11- İyi şeyler hissettiğinizde,Evren'den size geri gelen haber:"İyi şeyler düşünüyorsun"olur. Boy lece,hissettiğiniz olumsuz duyguların,Evren'in sizinle kurduğu bir iletisim olduğunu soyleyebiliriz.Evren size;"Dikkat!Su an düşündüğün şeyi değiştir.Olumsuz frekans kayıtta.Frekansı degistir.Dikkat!Geri sayım başlamıştır" diyor.
12- Güne güzel baslar ve o mutluluk duygusu icinde kalırsanız,herhangi bir şeyin ruh halinizi değiştirmesine izin vermediğiniz surece, çekim yasası geregince,yaşadığınız mutluluk duygusunu sürekli kılacak birçok durumu ve insanı kendinize cekersiniz.
13- Yaratım Sureci'nin,istediğiniz her şeyi yaratmanıza yardımcı olmak için uc basit adıma ayrılmıştır:iste,inan ve al.
14- İnanmak;istemiş olduğunuz şeyi şimdiden elde etmiş olduğunuzu düşünerek,öyleymiş gibi konuşup,öyleymiş gibi davranmayı da gerektirir. İsteklerinizi elde etmiş gibi frekans yaydığınızda,çekim yasası insanları,olayları ve koşulları harekete geçirerek arzunuza kavuşmanızı sağlayacaktır.Elde etmek aşaması ise,dilediğiniz gerçekleştiğinde hissedeceklerinizi hissetmeyi gerektirir. Şu an kendinizi iyi hissetmeniz,sizi dileginizle aynı frekansa getirir.
15- Kilo vermek için,"kilo vermeye" odaklanmak yerine,size goremukemmel kilonuz neyse ona odaklanın. Kendinizi mükemmel kilonuzdaymıssınız gibi hissettiginizde,bu kusursuz kiloyu kendinize cagıracaksınız.
16- Gununuzu,o gun yasamak istediklerinize dair onceden dusunerek tasarlayın,boylece hayatınızı da istekleriniz dogrultusunda tasarlamıs olacaksınız.
17-Her gunun sonunda,uykuya dalmadan once,o gun yasadıklarınızı dusunmeyi onerir ve istediginiz gibi gitmeyen bir olay ya da an olduysa,bunu da zihninizin icinde sizi mutlu edecek bicimde gelismis gibi yeniden dusunmenizi soyler, Neville Goddard.
18- Cekimi asıl yaratan,sadece goruntu veya dusunce degil,bunları hissetmektir. Bircok insan;"Olumlu seyler dusunmem ya da istedigimi aldıgımı zihnimde canlandırmam yeterli"diye dusunuyor; ama boyle yaparken,bolluk ve bereketi,sevgi ve sevinci hissetmezseniz,cekim kuvvetini olusturamazsınız.
19- Kendinizden siz sorumlusunuz.Once kendinizi donatmadıgınız surece,baskalarına verecek bir seyiniz olmaz.
20- Sizi yasamak istediklerinize goturecek kısayol, su an mutlu OLMANIZ ve mutlulugu HISSETMENIZDIR!

Keyifli okumalar...

21 yorum:

Aslı dedi ki...

Hersey kendimizle ilgili zaten. Biz nasil istersek hayat öyle sekilleniyo gibi..

Çok dogru sözler. Alicam bu kitabi lolitam, tskler..

Mia Wallace dedi ki...

ben de bir türlü okumadım bu kitabı çekmedi beni ama cümleler etkileyicii :)

Lolit@ dedi ki...

@ Aslı : Aynen dediğin gibi..Bazı yerleri mantık dışı kalabiliyor ama güzel bir kitap. Tavsiye ederim ;)

@ Mia Wallace : Roman dışında bir kitap arayışı içine girersen o zaman eline almanı öneririm ;)

Missbone dedi ki...

Dvd sini izlemiştim bende,adam bir evin fotoğrafını asıyor duvarına ve yıllar sonra o ev hatta aynısı onun oluyor falan... Doğruluk payı var tabii ki, ama dvdsi bana abartılmış geldi.
Olabilir mi yoksa?
Öyleyse sayısal lotoyu tutturacağıma yoğunlaşmalıyım şu anda.
Öptüm.

deeptone dedi ki...

sır olup kaybolma.
:)

deeptone dedi ki...

mimin var bende.
:)

Lolit@ dedi ki...

@ Missbone : Onun filmini internette araştırmış fakat bulamamıştım :/

Bahsettiğin hikayenin aynısı kitapta da anlatılıyor. Ne kadar doğruluk payı vardır, biraz tartışılır. Bazı yerler dediğin gibi abartılmış geldi bana da.

Hahaha benim de kitabı bitirdiğimde aklıma gelen ilk şeyin bu olduğunu söylesem? =D

Lolit@ dedi ki...

@ deeptone : Kaybolmamak için elimden geleni yapıyorum ;)

Hemen bakıyorum mim'ime :)

Giz dedi ki...

Ben de bu kitabı çok sevmiştim, üstüne Nil Gün'ün çekim yasasını ve de Tanrılar Okulu'nu okuyunca müthiş bir çekim yasası kombosu olmuştu canım :) hayatımızın kontrolünün elimizde olduğunu kazıyor beynine insanın, diğer kitapları da tavsiye ederim çok :))

Lolit@ dedi ki...

@ Giz : Teşekkür ederim anlamlı yorumun için. Söylediklerine içtenlikle katılıyorum ;)

Tanrılar Okulu'nu sanırım doğru bir zamanda okumadım. Çünkü pek bir şey hatırlamıyorum :/

deeptone dedi ki...

tanrılar okulu çook önemli.

mimin var bende.
:)

Lolit@ dedi ki...

@ deeptone : Bu mimlerimin sayısı baya fazlalaştı, nasıl olacak bu iş anlamadım :) Teşekkür ederimm!

deeptone dedi ki...

nabersin.

Lolit@ dedi ki...

@ deeptone : Çok teşekkür ederim, iyi olmaya çalışıyorum. Sınavlar her zamanki gibi :/ Sen neler yapıyorsun?

deeptone dedi ki...

kolay gelsin. evet sınav haftaları. :) eh ben sınavlardan kurtuldum. çalışıyorum işte. işler. bi de uyku öncesi blog ve uyku. biraz da kitap, müzik, sinema vb.

deeptone dedi ki...

vizeler bitince iyiyim de.
:)

Adsız dedi ki...

@ deeptone : Vizeler bitince cıglık atacagım zaten. Cıglıgım bloga kadar sıcrayabilir ;-D

Is hayatı da zor ancak surekli sınav olmasından iyidir diye dusunuyorum... Ne zamandır is hayatındasın? Bu arada ben "sen" diye hitap ediyorum yasını bilmeden :)

deeptone dedi ki...

iş hayatı zevkli ama okul daha güzel. lise çok hoş. üniversite yılları daa güzel ama galiba sanırım. rahat ol sen de zaten. fakülte ve master bitirdim iş hayatındayım işte. iş, okuldan daha az zaman alıyor belki bilmiyorum.
:)

Lolit@ dedi ki...

O zaman "siz" olarak konuşmama devam etsem iyi olacak :)

Dediğiniz gibi okuldan daha az zaman alıyor gibi... Şöyle ki, eve gittiğinizde geri kalan saatler sizin oluyor. Sınav stresi gibi sürekli yaşanan stresler olmuyor.

deeptone dedi ki...

ortaya çıktın ne güzel. nasıl istersen öle de. en hoşuma giden deep denmesi.
:)

Lolit@ dedi ki...

Arada kendimi gösterip kayboluyorum yine :) İstemdışı gerçekleşiyor bu :/