27 Haziran 2011 Pazartesi

Tatilde Miyim Yoksa Ben Nerdeyim :)

Uzanmışım kumsalaaa...Güneş damlar içimeee...Kurumuş dudaklarımda...Unutulmuş bir beste...Yaşıyorum ahesteeee.......Bir elimde ayna var...Şair beni kıskanır...Yanmışım sereserpe; sahildeyim!!  Ooo… =)

Herkese merhabaaa.. Sonunda internet erişimi sağlayabildim ve hemen yazmaya koyuldum. Sertap Erener'in güzel bir şarkısıyla açılışı yapmak istedim. Malum artık "tatildeyimm" Oh la laa :) Durumumu anlatan en güzel, en manalı şarkıyı da seçmiş bulunuyorum ;)

Neler mi yapıyorum? Uzun bir yolculuk yaptıktan sonra Ege sahillerinden birinde hayatımı yaşıyorum :) Açık adres istemeyin benden, buz gibi soğurum sizden :-P
Uzun yolculuğu da baya özlediği anladım. Yaklaşık 8-9 saatlik araba yolculuğu hiç sıkıcı geçmedi. Kimi zaman etrafa baka baka, kimi  zaman da uyuyarak saatleri bir bir geçirdim ve geçen hafta perşembe günü gece yarısı varmış olduk. Buraları İstanbul'un boğucu havasından uzak.Çünkü oralarda nem oranı oldukça yüksek olduğu için, insanı ister istemez sıkıntıya sokuyor havalar. Ama burada öyle mi? Hayır :) Burada havalar oldukça sıcak tabiki. Arada öff'leyip püff'lesek de her şey tıkırında. Benim gibi normal şartlar altında su içmesi oldukça zor olan biri için bu havalar tam ideal! Litrelerce su içebilmek mümkün :) Akşam üzeri esen o tatlı mı tatlı rüzgar ise teninizin üzerinde adeta dans ediyor. Adeta günün sıcağını unutturmaya çalışıyor size...

Dün itibariyle bu yılın deniz sezonunu açmış bulunuyorum bayanlar baylarrr..!! Yeehaaa :) Her sene olduğu gibi bu sene de geleneğimi bozmadığımı söyleyeyim. Denize girebilmem için oldukça çaba sarf ettim. Çünkü yeteri kadar soğuk. Olması gereken de bu değil mi diyeceksiniz? Evet, aynen öyle. Ancak alışma evresi geçiriyorum sadece. Bu evreyi tamamladıktan sonra beni denizden çıkarabilene aşkolsun :-P

Az önce annemle birlikte yapraklarımızı da kalem gibi sardığımıza göre sıra geldi onları pişirme işlemine. Haydi bakalım iş başına. Kısa zamanda görüşebilmek dileğiyle. Kendinizi mahrum etmeyin blogumdan ve benden ;-)

Hiç yorum yok: