28 Haziran 2011 Salı

Ne Okuyorum - 1

Bugün günlük yaşam serisinden uzaklaşıp, şuanda okumakta olduğum kitabı paylaşmak istiyorum. Yazın tatile gittiğim zaman tercih ettiğim kitaplar cep boy oluyor. Minicik boyutuyla hem okunası hale geliyor hem de plaj çantanızda çok fazla yer kaplamamış oluyor ;)


Kitabın Özeti ise şöyle :

Murphy şehrin en hınzır, en ele avuca sığmaz kızı. Yeşil gözleri ve başını soktuğu her türlü beladan sıyrılmasıyla meşhur. Ama şimdi dikkatsizliğinin cezasını Darlington'ların meyve bahçesinde bütün yaz şeftali toplayarak ödemek zorunda…Leeda hayatta en çok pürüzsüz tenini ve baş döndürücü, bembeyaz dişlerini seviyor. Bir de yakışıklı erkek arkadaşını tabii. Ailenin gurur kaynağı, o gıcık ablasının gölgesinden kurtulmak için verdiği radikal karardan bin pişman. Bütün yazı bahçede amele yanığı olmadan geçirmenin bir yolunu bulmak zorunda şimdi… Birdie eskiden bahçede dolaşıp meyve toplamaktan büyük zevk alırdı. Oysa annesiyle babasının boşanma kararı aldığını öğrendiğinden beri canı hiçbir şey yapmak istemiyor. Ve ne yazık ki gidecek başka bir yeri yok…Bambaşka dünyalardan gelme üç kızın hayatı bu yaz aynı bahçede kesişiyor. Murphy insanlara güvenmeyi, Leeda kendi olabilmeyi, Birdie kabuğunu nasıl kıracağını öğrenirken hep birlikte yaz arkadaşlığını ve de gerçek dostluğun anlamını keşfe çıkıyorlar. Yazın büyüsü ve dostluğun gücü sırlarla ve aşklarla dolu yeni kitaplarla devam edecek.

Yayın Evi: İlyada Yayıncılık
Yazar: Jodi Lynn Anderson
Çevirmen: Bahar Çelik
Aslına bakarsanız bu kitaba rafta ilk rastladığımda aklıma filmi gelmiş ve arkasını bile okumaya gerek duymadan almıştım. Gençlere yönelik hafif bir kitap. Tam yaz tatilinde okunabilecek türlerden yani ;) Şu anda 200 sayfasını okudum. Yaklaşık 400 sayfalık bir kitap. Şimdiye kadar okuduğum bölümlerde atraksiyon olarak adlandırabileceğim pek bir şey yok. Ancak şunu söyleyebilirim: Murphy insanlara güvenmeyi, Leeda kendi olabilmeyi ve  Birdie kabuğunu nasıl kıracağını öğrenirken sizler de kızlarımızın nasıl bir yol izlediklerine tanık olacaksınız. Kim bilir, belki aranızda kendini bu karakterlere yakın hissedenleriniz vardır ve sizlere çıkış yolunu gösterecektir ;)

Şimdi şezlongunuza uzanıp, kendinizi ve kalbinizi dinlemenizi teşvik edecek bu eğlenceli romanın tadını çıkarın !

Herkese keyif dolu okumalar...

6 yorum:

AyçA dedi ki...

evet o cep boylar çok kullanışlı oluyor çok yer kaplamadığı için ben de varsa o boydan seçiyorum. Kitapta güzele benzyor su gibi okuncak bir kitap:))

Lolit@ dedi ki...

@ aychi : Ne güzel, bu konuda aynı görüşü paylaşıyoruz demek :)
Ben de dün itibariyle kitabı bitirdim. Mutlu Son! =)

Mia Wallace dedi ki...

ayy ben böyle filmleri de kitapları da çok severim!

ayrıca filmi var mı bu kitabın?

ben de yaz için gülse birsel'in yazlık kitabını okumayı düşünüyorum :)

ayrıca blogun çok hoş teması falan :) benim ilk teama benziyor pembe pembe :)

Lolit@ dedi ki...

@ Mia Wallace : O zaman süper diyorum! :)
Ben aylar önce ismini bir yerde duymuştum. Eskiden JoJo'yu ( Kitaptaki ismi : Leeda ) çok beğenir ve dinlerdim Ancak film olarak ismini tam olarak bilmiyorum. Kimi zaman türkçeye çeviriler farklı olabiliyor çünkü.
Eğer bu tarz konular ilgini çekiyorsa, "The Roommate" diye bir film de vardı. Henüz izleme fırsatını yakalayamadım. Gossip Girl'deki Leighton Meester var. Belki ilgini çekebilir ;)

Gülse Birsel'i çok gördüm ama ne bileyim almak istemedim :) Önerir misin? :)

Teşekkür ederimm ^.^ Daha birkaç aydır buralardayım. Henüz tam olarak keşfedemedim bloggerı :-/

Not : Şimdi baktım da destan yazmışım, üzgünüm :( :)

Mia Wallace dedi ki...

aaaa saçmalama ne güzel uzun yorumlara bayılırım!

ayrıca ben de henüz kitabı almadım ama o zaman Nil'in Kelebekleri kitabını al bak onu öneriyorum:)

o filme de bakıcam ;)

Lolit@ dedi ki...

@ Mia Wallace : Seni sıkmadığıma sevindim o zaman :)

Şuanda okunmayı bekleyen kitaplarım var. Onları bitirince hemen Nil'in Kelebekleri kitabına bakacağım! Teşekkür ederim önerin için Miacımm ;)