9 Haziran 2011 Perşembe

Yaz Tatili Kapımı Çaldı :)


Yaşşasın özgürümmmm :) Evet evet, yanlış duymadınız, 7 Haziran çarşamba günü, saat 16.20 itibariyle özgürüm! Sonunda finallerimi alnımın akıyla bitirmiş bulunuyorum. Ne zorlu ve yoğun bir 'iki hafta' geçirdim sizlere anlatamam.Yaşamanız lazım diyeceğim ama hiç tasvip etmiyorum :) Art arda önünüze sunulan sınavlar, çalışmanız gereken tonlarca slayt ve tüm bunlar için sınırlı bir zamanınız olsaydı elinizde, siz ne yapardınız? Yorumu sizlere bırakıyorum.

Her ne kadar şu an tatilde olduğumu algılayamasam da uzun, yorucu ve sıkıntılı bir okul dönemini arkamıza alıp, tatil planları yapmaya ne dersiniz? Planlarımın, yanıma alacak olduklarımın bir listesini yapmaya başlasam hiç fena olmayacak. Yumurta kapıya dayanmadan harekete geçmek lazım. Ben her zaman tatile gitmeden önce bir liste hazırlarım kendime ki gittiğim zaman aklım arkada kalmasın. "Ahh şunu unutmuşum, vah şunu odamdaki komidinin üzerinde bırakmışım." demek istemiyorum. Bu ve benzeri konularda hep planlı-programlı hareket etmişimdir. Herhangi bir yan etkisini de görmedim bugüne kadar . O yüzden böyle yapmanızı şiddetle tavsiye edebilirim :) Bir not defteriniz ve kaleminiz daima elinizin altında olsun. Gün içerisinde aklınıza gelecek eşyaları vs. bu deftere yazın. Günün sonunda yazmış olduklarınıza şöyle bir göz gezdirin. Aklınıza gelmeyecek bir şey varsa bile, o an diğer eşyalarla bağlantı kurmuş olup, unutulanların defterinize yazılmasına olanak sağlayacaktır. Bunu tatile çıkacağınız güne kadar yaparsanız, otel odasındayken "keşke.." ile başlayan cümleler kurmaktan kurtulmuş olursunuz. Benden söylemesi ;)

Şimdilik defterimde çok fazla karaladığım bir şeyler olmasa da, gün geçtikçe daha fazla şey yazacağımdan hiç şüphem yok :) Eğer sizin aklınıza gelen bir şeyler varsa paylaşabilirsiniz, bende hemen eklerim listeme ;) Hepinize sevgiler xoxo

7 yorum:

allsocute dedi ki...

:) cok tatli yazmissin :) sinavlardan kurtulduguna sevindim, blog konusunda baktim renk uyumunu begendim, yavas yavas olur ben de tamamini kendim yaptim ama yavas yavas, onemli olan yazilarini biraz arttir ki, gorunurlugun artsin, bir de eger biliyorsan biraz da Ingilizce yazmani tavsiye ederim, baska nasil yardimci olabilirim sana sen sor ben cevaplayim :)

bebislerimi begendigine cok sevindim :)
sevgiler =^..^=
seren

Lolit@ dedi ki...

@ Seren : Beğenmiş olman beni mutlu etti :) Çok teşekkür ederim. Fırsatım oldukça ve konu bulabildiğim sürece sık sık yazılarımı sizlerle paylaşacağım. Yorumlarınızı da eksik etmezseniz çok mutlu olurum ;)

İngilizce yazmamı önermişsin. Türkçe yazdıklarımı bir de ingilizce olarak yazma şeklinde mi? Yoksa arada sırada sadece ingilizce bir blog yazma şeklinde mi?

Tabiki! Bebişlerine bayıldım gerçekten.Çok tatlılar!! :)

Nora dedi ki...

ahahha aynı benim gibi işte ya :) her şey için liste yapıyorum her şeyi yazıyorum bi de uygulayabilsem tam olacak da.. :)

Lolit@ dedi ki...

@ Nora : Oleeyy diyorum :) Tatile dair programların çoğunu uygulayabiliyorum. Mesela tatile gitmeden önce yanımda götürecek olduklarımın listesi... Ancak okul zamanı ders çalışma vs gibi konularda hiç başarılı değilim. Yazarım ancak uygulayamam ;-/

Nora dedi ki...

aa ayıp ettin tatil programları uygulanmaz mı :) tabi ki uygulanmayanlar genelde yapılacaklar ve ders programları oluyor :))

Lolit@ dedi ki...

@ Nora : Ahahah kesinlikle! Tatil deyince akan sular duruyor ;) Nikahta keramet var derler ya bunu tatile uyarlayalım ve tatilde keramet var diyelim ;-P

Adsız dedi ki...

better search engine rankings seo technology backlinks one way backlinks